Kan ik altijd dezelfde persoon krijgen?
Al onze medewerkers hebben een contract van onbepaalde duur. Op deze manier kan de continuïteit gewaarborgd worden en kan u steeds dezelfde persoon tewerkstellen.

Wat te doen bij verlof?
Wij vragen altijd aan de gebruiker om gepland verlof 2 weken op voorhand aan ons door te geven zodat wij ons personeel elders kunnen laten vervangen en zij dus ook geen loonverlies lijden.
Dringende en niet-voorziene omstandigheden zoals bv. een opname in het ziekenhuis,….. vormen uiteraard een uitzondering op deze regel.

Indien uw huishoudhulp verlof heeft, dient zij u hiervan op de hoogte te brengen.
Indien u dat wenst, kan u vervanging aanvragen.

 

Wat te doen bij ziekte van de huishoudhulp?
Ingeval van ziekte, wordt u persoonlijk door de huishoudhulp gecontacteerd. Ons personeel krijgt een onkostenvergoeding, welke de telefoonkosten meer dan ruimschoots dekt.
Indien mogelijk proberen wij ook meteen voor vervanging te zorgen, maar u begrijpt dat, indien wij de ziekte pas dezelfde dag vernemen, dit ook niet altijd mogelijk is voor ons, maar u mag erop vertrouwen, wij doen meer dan ons uiterste best.